fbpx

Grafičke usluge

Grafički dizajn, poznat i kao komunikacijski dizajn, planiranje je ideja i iskustava s vizualnim i tekstualnim sadržajem. U vizualnoj komunikaciji možemo izraziti svoje ideje i ciljeve pomoću različitih grafičkih alata. Za rješavanje problema ili postizanje određenih ciljeva koristimo slike, simbole ili čak riječi. Svi su ti elementi sažeti u kreativni i sustavni plan. 

Dizajn je posvuda, od buđenja ujutro kada krenamo piti prvu kavu , do kreditnih kartica u novčaniku! Umjesto da nas ciljana skupina prati iz jednog izvora, sada imamo mnogo ciljnih skupina koje nas istodobno dosežu s nekoliko kanala. Kombinirajući komunikaciju i kreativnost, miješamo stav vašeg brenda i estetske brige i pomažemo vam da izgradite savršenu komunikaciju s ciljanom publikom. Komunicirajte u vizualnom sustavu sa stavom; mi smo tu da vam pomognemo, a ovo su neke od naših usluga...

Slovo K, Zlatni lukovi, Izgrižena jabuka - iako je simbolika često prvi element brendiranja koji vam padne na pamet, to je samo jedan aspekt. Razmotrite što bi potencijalni kupac mogao vidjeti kad posluje s vama - natpisi, recepcija, grafika vozila, uniforme, torbe za nošenje, fakture, računi, profili na društvenim mrežama, sve do stila fotografije i slova korištenih u vašoj marketinškoj literaturi . Dizajn ovih predmeta trebao bi odražavati kvalitetu onoga što prodajete, u protivnom dolazi do disonance između onoga što ljudi vide i dojma koji želite ostaviti. Promišljeno dizajnirani vizualni identitet ulaganje je koje se u kombinaciji s izvrsnim proizvodom ili uslugom isplati iz godine u godinu i igra važnu ulogu u pomaganju pretvaranja potencijalnih kupaca u vjerne kupce. Ako tražite pomoć oko dizajna, redizajna ili usavršavanja vašeg vizualnog brendiranja, obratite nam se s povjerenjem.

Jedno od pravila poslovne komunikacije je da svaka tvrtka treba imati svoj originalni memorandum.
Memorandum se sastoji od gornjeg zaglavlja s logotipom, nazivom tvrtke, bankovnim računom, poreznim i registracijskim brojem. Donje zaglavlje sadrži adresu tvrtke, telefonski broj, e-adresu i web mjesto. Srednji odjeljak memoranduma može sadržavati logotip vodenog žiga vaše tvrtke. Stoga su tiskanice standardni papir veličine A4, koji sadrži osnovne podatke vaše tvrtke.

Posjetnica je kratki oblik vaše poslovne komunikacije s klijentima. Opće je prihvaćeno da je posjetnica prva prezentacija vaše tvrtke budućim kupcima i stoga mora biti profesionalna i učinkovita. Dizajn posjetnica može biti jednostavan, ozbiljan i sofisticiran ili inovativan i kreativan. Uz vaše ideje i upute, te našu profesionalnost, izrađujemo posjetnice koje će privući kupce prema vašem poslovanju. Nekada su dva zlatna pravila za dizajn posjetnica bila da njegove dimenzije ne prelaze veličinu od 90 x 50 mm i da ne smiju biti više od dvije boje. Međutim, dizajn posjetnica pretvorio se u pravu umjetnost, a pojava nestandardnih formata pomaže izdvojiti u mnoštvu drugih.

Način masovne komunikacije u jednostavnom obliku koji se ili čita, ignorira, dijeli, baca, sviđa ili ne voli. Mali format kojemu posvećujemo svoju zaokupljenu pažnju. Letak je mali ili srednji komad papira, jednostran ili obostran, često s reklamnom ili informativnom svrhom. Najčešći je format A6 (veličine 10,5 x 14,8 cm). Letak bi trebao predstavljati osnovne informacije o vašoj tvrtki i proizvodima ili uslugama koje nudite. Ne smije biti pretrpan informacijama i bojama jer dovodi do kontraefekta. Učinkovit letak jednostavnog, ali upečatljivog dizajna ostavlja najbolji dojam na vaše buduće klijente. Brošura je kratko predstavljanje tvrtke koja se objavljuje povremeno (npr. 3 puta godišnje). Glavna značajka brošure je da jasno predstavi tvrtku i ponudi detaljan opis njezinih aktivnosti, proizvoda, planova i ciljeva, kao i informacije o novim proizvodima ili povijesti tvrtke. Podaci o tvrtki detaljnije su opisani u brošuri nego u letku. Uobičajeno je koristiti deblji premazani papir (sjajni) kako bi cjelokupni dizajn mogao ostaviti jači dojam na promatrača. Brošure predviđaju detaljan opis proizvoda ili vašeg poslovnog područja, kao i materijale koji se koriste za proizvodnju ili kratku povijest vaše tvrtke itd.

Katalog je proizvod grafičkog dizajna koji predstavlja vaše proizvode ili usluge potencijalnim klijentima. Kod dizajniranja kataloga najvažnije je uspostaviti sklad između teksta, slika i boja. To je tako jer dizajn kataloga priprema prezentaciju tvrtke za tisak i internetsko izdanje. Katalog opisuje vašu cjelokupnu liniju proizvoda ili usluga koje nudite svojim kupcima i trebao bi biti dizajniran prema najvišim standardima. Format kataloga nije standardiziran i može se lako prilagoditi zahtjevima kupaca. Na početku vašeg kataloga, vaši potencijalni klijenti trebali bi pronaći kratku povijest ili pozadinu vaše tvrtke, nakon čega slijedi radni portfelj. Ne postoje stroga pravila kako katalog treba izgledati. Potpuno je prilagodljiv i upravo u tome leži ljepota dizajna kataloga. Stavljamo vam na raspolaganje svoje iskustvo, kreativnost i stručnost kako bi stvorili katalog koji će privući pažnju ljudi i omogućiti im da lako dobiju informacije o vašim proizvodima ili uslugama.

Obuhvaća razradu finalnog rješenja do precizno definiranih detalja u priručnik kojeg nazivamo knjiga grafičkih standarda. Ona također obuhvaća i primjenu odabranog rješenja u različitim situacijama. Knjiga ili priručnik grafičkih standarda služi za provođenje identiteta poduzeća pomoću precizno. definiranih pravila primjene elemenata vizualne prezentacije za svaki pretpostavljeni slučaj.

Banneri su već dugo najpopularnije sredstvo internetskog oglašavanja. Angažiraju oglase u obliku statičnih slika ili animacija. Cilj im je zaintrigirati posjetitelje i ponuditi dodatne poveznice do vaše web stranice. Banner se može vidjeti i kao oglasni prostor web stranice, gdje oglašivač može objaviti bilo koju vrstu sadržaja. Veličina bannera može se kretati bilo gdje između standardnih dimenzija (120 x 60, 160 x 60, 180 x 150, 400 x 240, 250 x 250, 336 x 280, 468 x 60 piksela), ili se može prilagoditi po mjeri s vašim komercijalnim potrebama u prostoru.
Internet oglašavanje putem bannera siguran je način povećanja prodaje.

Njihova je svrha višestruka:
• Povećati dobit od prodaje proizvoda ili usluga,
• Obavijestite ciljanu publiku o svojim novim proizvodima, uslugama ili posebnim ponudama ili
• Svrhe brendiranja, na pr. natjerajte ljude da zapamte ime vaše tvrtke

Učinkovit banner može privući posjetitelje i povećati broj posjeta vašoj web stranici. Dizajn bannera igra značajnu ulogu u ovom procesu i prvi je vizualni prikaz vašeg poslovanja potencijalnim klijentima.

Dvije su osnovne vrste reklamnih bannera:
• Statički natpisi (obično s JPG ili GIF nastavkom) i
• Animirani natpisi (GIF format)

Plakati neka budu odraz vašeg poslovanja. Kreativni koncept može generirati dojmljivu poruku koja se dalje pretvara u interakcije. Sve što vidimo oko sebe su plakati na ulicama. Neki ih sigurno više ni ne primjećuju, dok druge zaintrigira da sazna o čemu se na plakatu radi. Plakat je grafički marketinški alat koji prolaznicima omogućuje dobivanje trenutnih podataka o proizvodu ili usluzi tvrtke. Ne smije biti pretrpan nebitnim informacijama, bojama i slikama, jer bi u tom slučaju bilo teško čitati i ne bi zainteresirao prolaznika.

Billboarde vidi puno ljudi; vizualno komuniciraju i čine prostor dinamičnijim, promatraču prenoseći snažnu poruku. Billboard oglašavanje velik je prostor za vanjsko oglašavanje usmjeren na privlačenje pozornosti prolaznika. Obično se postavlja u prometna područja, u blizini prometnih pravaca i autocesta, ili u novije vrijeme u bočnim i pješačkim zonama. Ako se postavi u grad, obično je u najprometnijim petljama. Najvažniji element reklamnih panoa je da oni prenose poruku kratkog oblika koja lako može privući prolaznike. Iako sliči posteru, oglašavanje na bilbordima ima prednost veće veličine s smanjenom i učinkovitom porukom. Dizajn reklamnih panoa traje dulje nego kod plakata jer, iako imaju sličnosti, reklamni pano je veći projekt (bez obzira na format) koji zahtijeva više posla. Konačni rezultat je da reklamni pano ostavlja znatno snažniji dojam na ciljanu publiku u usporedbi s malo ograničenim dosegom postera.

Decentan dizajn jelovnika koji povezuje vašu ukusnu hranu pripremljenu u vašem restoranu ili kuhinji kafića. Ako oči kažu da, naš je posao završen. Što se tiče restorana i kafića, jelovnik je prezentacija hrane i pića u ponudi. Predlošci i boje izgleda, opis stavki izbornika, bilo formalni ili neformalni, trebaju odgovarati konceptu i atmosferi restorana. Prije nego što dizajnirate svoj jelovnik, morate provjeriti konkurenciju, otići na njihovu web stranicu i pogledati njihove ponude i omjer cijena. Također, trebali biste analizirati sličnosti i razlike u odnosu na konkurenciju kako biste stvorili akcijski plan za postizanje konkurentske prednosti. Dizajn menija dolazi nakon što odredite najbolju strategiju za postizanje svojih ciljeva.

• Dizajn naljepnica
• Dizajn korica za knjige
• Dizajn majica
• Dizajn kratke animacije
• Dizajn čestitaka
• Dizajn kalendara

hrHR