Čišćenje DPF filtera

VLASTITI UREĐAJ ZA PROFESIONALNO I DUBINSKO ČIŠČENJE DPF-a

Za čiščenje ispušnih sustava: DPF / FAP / SCR/ CAT

U mogućnosti smo primijeniti uređaj za mnogo grupacija vozila:

  • OSOBNA (putnička i terenska 4x4) vozila
  • KOMBI i DOSTAVNA (laka dostavna) vozila
  • AUTOBUSI
  • KAMIONI
  • RADNI STROJEVI
  • VILIČARI

Uređajom vršimo čiščenje, testiranje i sušenje. Printamo ispis rezultata prije i poslije postupka čiščenja. Uređajom možemo postići 80°C temperature čiščenja uz protok tekućine od čak 450 l/min, te 150°C kod postupka sušenja, te jamčimo visoku učinkovitost kod postupka čiščenja.

Koje su prednosti profesionalnog i dubinskog čiščenja?

- bez gubitka jamstva kod vozila koja su pod tvorničkim jamstvom!!!

- troškovi manji do 90% u usporedbi s cijenom novog sklopa

- dokumentirani/certificirani ispis stanja prije i nakon postupka čiščenja,

- parametri povratnog tlaka i protoka sukladni tvorničkim specifikacijama

- bez rezanja, zavarivanja i gubitka garancije OE proizvođača

- 100% ekološki prihvatljiv postupak

Što je DPF filter?

DPF – filtar čestica čađe (engl. Diesel Particulate Filter), koristi se i oznaka FAP (fran. filtre á particules, engl. Filter Antipollution)- bitna komponenta ugrađena u ispušni sustav dizelskog motora, čija je zadaća uklanjanje tvrdih čestica i čađe iz ispušnih plinova, koje odlaze u atmosferu i zagađuju okoliš. Čestice se talože u obliku čađe, koja nastaje izgaranjem u dizelskom motoru. DPF zaustavlja većinu čađe koja bi inače putovala ispušnim sustavom i izašla u atmosferu. Može zadržati određenu količinu čađe, ali ne veliku, te zbog toga mora proći proces koji se naziva ‘regeneracija’ da bi se očistile naslage čađe unutar filtra. Kad čađa prođe proces regeneracije pretvara se u višestruko manju količinu pepela, koji se ne može ukloniti.

Faze čiščenja DPF-a:

  • vizualni pregled keramičkog saća filtra
  • test povratnog tlaka (mbar) i protoka (m3/h) prije čišćenja
  • čišćenje kemijskim sredstvom i kontroliranim hidrauličnim(impulsnim) udarima vode
  • sušenje toplim zrakom (65 - 150⁰C)
  • mjerenje povratnog tlaka (mbar) i protoka (m3/h) nakon čišćenja

Najčešći uzroci kvarova na uređajima DPF uređaja:

- vožnja na kratkim relacijama neprikladnim za stvaranje visokih temperatura nužnih za pasivnu i aktivnu regeneraciju

- neispravnost sustava recirkulacije ispušnih plinova, EGR ventila

- neispravnost turbopunjača

- propusnost motornog ulja

- neispravnost brizgaljki goriva (common rail)

- neispravnost mjerača protoka zraka

- istrošenost motora

UPITI NA: servisac@ac-group.hr

hrHR
de_DEDE en_GBEN hrHR